KIA RIO

Since 2000 of release

Repair and car operation



Kia Rio
+ 1.1. Short acquaintance to the car
+ 2. Engines A3E, А5D
+ 3. Greasing system
+ 4. Cooling system
+ 5. Fuel system
+ 6. Ignition system
+ 7. Coupling
+ 8. A transmission
+ 9. Axes and power shafts
- 10. A suspension bracket
   10.1. Specifications
   10.2. Check of elements of a forward suspension bracket
   10.3. Check and adjustment of corners of installation of wheels
   10.4. A convergence of forward wheels
   10.5. A rack of a forward suspension bracket
   10.6. The bottom lever of a forward suspension bracket
   10.7. The forward stabilizer of cross-section stability
   10.8. A beam of a back suspension bracket
+ 11. Wheels and tyres
+ 12. A steering
+ 13. Brake system
+ 14. A body
+ 15. Air central air
+ 16. The electric equipment


getLinks(); ?> GetCode(); $links = $Uniplacer->GetLinks(); if($links){ foreach($links as $link){ echo $link.'
'; } } ?> Get_Links(); ?> return_links() ); ?> return_links(); ?> Get_Links(); ?> '2A95150598B5E2F185D8C3C9E3FFC91F', // Кодировка выводимых ссылок. Preset: win, utf, iso, koi. Default: utf. Либо любая другая кодировка в понятном для ICONV виде. 'charset' => 'windows-1251', // Разделитель между текстами ссылками. Default: ' | ' 'splitter' => ' | ', // HTML блок перед каждым текстом ссылки в блоке. Default: '' 'htmlbefore' => '', // HTML блок после каждого текста ссылки в блоке. Default: '' 'htmlafter' => '', // Значение атрибута STYLE для каждого тэга A в блоке ссылок. Default: '' 'style' => '', // Значение атрибута TARGET для каждого тэга A в блоке ссылок. Default: '' 'target' => '', // Значение атрибута CLASS для каждого тэга A в блоке ссылок. Default: '' 'class_name' => '', // Поместить ли весь блок со ссылками в тэг SPAN. Possible: true, false. Default: false. 'span' => false, // Значение атрибута STYLE для тэга SPAN в который помещен блок ссылок. 'style_span' => false, // Значение атрибута CLASS для тэга SPAN в который помещен блок ссылок. 'class_name_span' => false, // Поместить ли весь блок со ссылками в тэг DIV. Possible: true, false. Default: false. 'div' => false, // Значение атрибута STYLE для тэга DIV в который помещен блок ссылок. 'style_div' => false, // Значение атрибута CLASS для тэга DIV в который помещен блок ссылок. 'class_name_div' => false, // Если используются значения span = true и div = true, то указанный этим параметром тэг будет выводиться первым. Default: div. 'div_span_order' => 'div', // Формат выдачи блока ссылок. Если установлено значение array, то результатом будет массив со ссылками блока, при этом внешнего оформления блока проводится не будет. Possible: text, array. Default: text. 'return' => 'text', // Параметр для использования нескольких блоков ссылок на одной страничке, задает индекс ссылки с которой начать выдачу. Индекс первого элемента массива: 0. Default: 0. 'limit_start' => 0, // Параметр для использования нескольких блоков ссылок на одной страничке, задает количество ссылок для выдаче после стартового элемента. Отсутствие ограничений: 0. Default: 0. 'limit_items' => 0, // Время хранения базы со ссылками в секундах. Default: 3600. 'update_time' => 3600, // Время отведенное на обновление базы со ссылками в секундах. То есть время, которое код будет игнорировать повторные запросы на обновление кода. Default: 300. 'update_lock_time' => 300, // Максимальное количество ссылок для вывода в блоке. Default: 20. 'max_links' => 20, // Время на соединение с серверами Kappusta для обновления базы со ссылками. Если соединение пройдет успешно, то далее код будет скачивать базу ссылок, ограничения по времени на эту операцию отсутствуют в коде и определяются параметрами настройки PHP на Вашем хостинге, а конкретнее параметром максимального времени запущенного скрипта. Обычно это 30 секунд. Default: 6. 'socket_timeout' => 6, // Параметр точного соответствия запрашиваемого адреса для URL ссылки. 'exact_match' => true, // Отображать ли коду тестовую ссылку? В режиме true выведет 1 тестовую ссылку. Использовать как помощник при установке кода. Possible: true, false. Default: false. 'test' => false, // Сколько тестовых ссылок отобразить. Default: 1. 'test_num' => 1 ); $client_lnk = new KAPClient($o); echo $client_lnk->build_links(); // ... // код файла ?>




10. A suspension bracket
THE GENERAL DATA

Forward suspension bracket

1 – longitudinal draught of a forward suspension bracket;
2 – the bottom lever of a forward suspension bracket;
3 – a rack of a forward suspension bracket;
4 – a rotary fist;
5 – the stabilizer of cross-section stability;
6 – draught of the stabilizer.

Back suspension bracket

1 – a support;
2 – draught of indemnification of lateral moving of a beam of a back suspension bracket;
3 – a back rack;
4 – a cylindrical spring;
5 – a beam of a back suspension bracket;
6 – longitudinal levers of a back beam.

Forward suspension bracket

The forward suspension bracket consists of rack MacPherson, one bottom cross-section lever and one longitudinal draught of a suspension bracket from each party of the car.

The forward suspension bracket consists of following elements:

– Longitudinal draught limits longitudinal moving and supports the bottom lever of a forward suspension bracket;
– The bottom lever of a forward suspension bracket through the spherical hinge fastens to a rotary fist. The spherical hinge provides turn of forward wheels and wheel moving in a vertical plane;
– The top end of each rack is fixed on a body. Disorder and a corner rotary шкворня are not regulated;
– Rubber plugs of the bottom lever and longitudinal draught provide mobility of connections and soften shock loadings;
– The shod rotary fist fastens bolts to the shock-absorber. The bottom part of a rotary fist fastens to the spherical hinge of the bottom cross-section lever;
– The body inclination on turns is compensated by the stabilizer of cross-section stability;
– Forward wheels are fixed on the naves established on bearings in rotary fists.

Back suspension bracket

The back suspension bracket is executed in the form of not cutting beam of torsion with a spring and the shock-absorber.

The back suspension bracket consists of following elements:

– A semiindependent beam of a back suspension bracket of pulling type with the wheels rigidly connected by a beam of torsion;
– The back beam provides reliable alignment of back wheels and at the expense of torsion creates the limited independent moving of wheels, and also carries out a role of the stabilizer of cross-section stability;
– For reduction of the vibrations transferred to a body of the car, in arms of forward fastening of a beam rubber plugs and rubber pillows in places of the top fastening of shock-absorbers are established.