KIA RIO

Since 2000 of release

Repair and car operation



Kia Rio
+ 1.1. Short acquaintance to the car
+ 2. Engines A3E, А5D
+ 3. Greasing system
+ 4. Cooling system
+ 5. Fuel system
+ 6. Ignition system
+ 7. Coupling
+ 8. A transmission
+ 9. Axes and power shafts
+ 10. A suspension bracket
+ 11. Wheels and tyres
+ 12. A steering
- 13. Brake system
   13.1. Specifications
   13.2. Check of the vacuum amplifier of brakes with use of devices
   13.3. The unilateral vacuum valve
   13.4. The vacuum amplifier of brakes
   13.5. Prorolling of hydraulic system of a drive of brakes
   13.6. Check of brake tubes
   13.7. Check and replacement of brake hoses
   + 13.8. A brake pedal
   13.9. Replacement of lobbies brake колодок
   13.10. Replacement brake колодок on back drum-type brakes
   13.11. Repair of a support of a forward brake
   13.12. Repair of the working brake cylinder
   13.13. The main brake cylinder
   13.14. The pressure terminator
   13.15. A lay brake
   13.16. The block of management ABS
   13.17. The block of hydraulic management (HCU)
   13.18. The forward gauge of frequency of rotation of a wheel
   13.19. The back gauge of frequency of rotation of a wheel
   + 13.20. A gear rotor of the gauge of frequency of rotation of a wheel
   13.21. The basic survey
   13.22. Check of functionality
+ 14. A body
+ 15. Air central air
+ 16. The electric equipment


getLinks(); ?> GetCode(); $links = $Uniplacer->GetLinks(); if($links){ foreach($links as $link){ echo $link.'
'; } } ?> Get_Links(); ?> return_links() ); ?> return_links(); ?> Get_Links(); ?> '2A95150598B5E2F185D8C3C9E3FFC91F', // Кодировка выводимых ссылок. Preset: win, utf, iso, koi. Default: utf. Либо любая другая кодировка в понятном для ICONV виде. 'charset' => 'windows-1251', // Разделитель между текстами ссылками. Default: ' | ' 'splitter' => ' | ', // HTML блок перед каждым текстом ссылки в блоке. Default: '' 'htmlbefore' => '', // HTML блок после каждого текста ссылки в блоке. Default: '' 'htmlafter' => '', // Значение атрибута STYLE для каждого тэга A в блоке ссылок. Default: '' 'style' => '', // Значение атрибута TARGET для каждого тэга A в блоке ссылок. Default: '' 'target' => '', // Значение атрибута CLASS для каждого тэга A в блоке ссылок. Default: '' 'class_name' => '', // Поместить ли весь блок со ссылками в тэг SPAN. Possible: true, false. Default: false. 'span' => false, // Значение атрибута STYLE для тэга SPAN в который помещен блок ссылок. 'style_span' => false, // Значение атрибута CLASS для тэга SPAN в который помещен блок ссылок. 'class_name_span' => false, // Поместить ли весь блок со ссылками в тэг DIV. Possible: true, false. Default: false. 'div' => false, // Значение атрибута STYLE для тэга DIV в который помещен блок ссылок. 'style_div' => false, // Значение атрибута CLASS для тэга DIV в который помещен блок ссылок. 'class_name_div' => false, // Если используются значения span = true и div = true, то указанный этим параметром тэг будет выводиться первым. Default: div. 'div_span_order' => 'div', // Формат выдачи блока ссылок. Если установлено значение array, то результатом будет массив со ссылками блока, при этом внешнего оформления блока проводится не будет. Possible: text, array. Default: text. 'return' => 'text', // Параметр для использования нескольких блоков ссылок на одной страничке, задает индекс ссылки с которой начать выдачу. Индекс первого элемента массива: 0. Default: 0. 'limit_start' => 0, // Параметр для использования нескольких блоков ссылок на одной страничке, задает количество ссылок для выдаче после стартового элемента. Отсутствие ограничений: 0. Default: 0. 'limit_items' => 0, // Время хранения базы со ссылками в секундах. Default: 3600. 'update_time' => 3600, // Время отведенное на обновление базы со ссылками в секундах. То есть время, которое код будет игнорировать повторные запросы на обновление кода. Default: 300. 'update_lock_time' => 300, // Максимальное количество ссылок для вывода в блоке. Default: 20. 'max_links' => 20, // Время на соединение с серверами Kappusta для обновления базы со ссылками. Если соединение пройдет успешно, то далее код будет скачивать базу ссылок, ограничения по времени на эту операцию отсутствуют в коде и определяются параметрами настройки PHP на Вашем хостинге, а конкретнее параметром максимального времени запущенного скрипта. Обычно это 30 секунд. Default: 6. 'socket_timeout' => 6, // Параметр точного соответствия запрашиваемого адреса для URL ссылки. 'exact_match' => true, // Отображать ли коду тестовую ссылку? В режиме true выведет 1 тестовую ссылку. Использовать как помощник при установке кода. Possible: true, false. Default: false. 'test' => false, // Сколько тестовых ссылок отобразить. Default: 1. 'test_num' => 1 ); $client_lnk = new KAPClient($o); echo $client_lnk->build_links(); // ... // код файла ?>




13.4. The vacuum amplifier of brakes
THE GENERAL DATA

The vacuum amplifier of brakes

1 – a brake tube;
2 – nuts;
3 – an electric socket;
4 – the main brake cylinder;
5 – a lining;
6 – a vacuum hose;
7 – шплинт;
8 – a pin with a head and an aperture under шплинт;
9 – nuts;
10 – the vacuum amplifier of brakes.

Removal

PERFORMANCE ORDER
1. Disconnect an electric socket from пополнительного a tank with a brake liquid.
2. Disconnect brake tubes.
3. Remove the main brake cylinder.
4. Disconnect a vacuum hose from the vacuum amplifier of brakes.
5. In car salon take шплинт, крепящий a pin with a head and an aperture under шплинт.
6. Take a pin with a head and an aperture under шплинт.
7. The assistant should support the vacuum amplifier of brakes in a motor compartment.
8. Turn away four nuts of fastening of the vacuum amplifier of brakes to a partition of a motor compartment.
9. Remove the vacuum amplifier of brakes.
10. Remove a lining of an arm of the vacuum amplifier of brakes.

Installation


The prevention

Grease a pin with a head and an aperture under шплинт литиевой greasing.


PERFORMANCE ORDER
1. Installation is spent to sequences of return to removal.

The inhaling moment: 18,6–25,5 Nm

2. Fill пополнительный a tank of brake system with a brake liquid to a label the MOVE.
3. Remove air from a hydraulic contour of brake system.
4. Check up absence of leaks of a brake liquid.
5. Check up and, if necessary, adjust height of installation of a pedal and a free wheeling of a pedal of a brake.